en kort dag!

heeejsan bloggen!
 
idag blev det en kortdag iskolan xd,jag började 12.10 och slutade 12.39 :P hade ett prov o sen slutade jag härligt ;) och då åkte jag hem till mormor och morfar, och då tittade jag o mormor på en film som hette, vingar av glas med alex skarsgård i. den va riktigt bra :) hans karaktär va så gullig ^^

Sen när mamma kom dit så satt vo tre o snackade och sen åkte jag o mamma in till stan för att lämna in hennes mobil :P och kollade på abodemang till iphone4 som jag o mina syskon kmr få i julklapp :D längtar :D

Vingar av glas (år 2000)







Kommentarerna
Postat av: Ida Johansson

nu så har vi dagens blogg på våran hemsida!

Anmäl er och har chans att vinna, lycka till! (y)



säg till dina kompisar också ;)

2010-10-12 @ 21:57:53
URL: http://therewasonlytwogirls.blogg.se/

Write it down::

Who:
VIP?

Majl: (osynlig)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0