8 Nowember


helluuusan bloggen!


idag va första dagen i skolan efter lovet .. det kunde ju varat längre men då få man la bara ta nya tag och "face reallity".


Dagen:

Började med att väckarklockan väckte mig och jag stängde av den (dum som man va) och sedan vaknade jag vid tio igen .. :( inte bra alls för man skulle gå till bussen kl.10.25 .. :/ så hann varken gå ut med hundarna eller ducha så jag fick släppa ut dom i hundgården direkt när man hade fixat sig .. nt en sån bra start på dagen men min ända lektion på måndagar e ju NK (som börjar 12.10 o sen slutar man ju runt två :P) så efter lektionen fick man skynda sig till bussen :) och när man kom hem fick man börja med att gå ut med hundarna -.- sen när man kom in igen äta lite lunch ^^ (och då var man hungrig ;D), tja detta va nog min dag xD hehe ^^




- Haa de braa !



Kommentarerna
Postat av: Felicia

SV: hehe okej, det är niiice! ^^;)

2010-11-08 @ 19:51:21
URL: http://therewasonlytwogirls.blogg.se/

Write it down::

Who:
VIP?

Majl: (osynlig)

blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0